آغاز احداث مسکن حمایتی برای خانواده زهرا کوچولو

کلنگ احداث یک واحد مسکن حمایتی به نام خانه زهرا کوچولو در روستای یلمه سالیان شهرستان آق قلا با همکاری بنیاد مسکن گلستان بر زمین زده شد.

چند روز پیش جلسه میز خدمت در روستای یلمه سالیان شهرستان آق قلا به منظور بررسی درخواست‌ها و مشکلات روستا با حضور نمایندگان و مدیرکل بنیاد مسکن گلستان برگزار شد.
یکی از پیشنهادات در این جلسه، استفاده از اراضی ملی واقع در این روستا برای ساخت مسکن محرومان بود که مورد استقبال قرار گرفت.

پس از جلسه میز خدمت، دهیار روستا مشکل خانواده زهرا کوچولو را با رئیس بنیاد مسکن گلستان مطرح کرد که مورد توجه قرار گرفت و از محل سکونت این خانواده بازدید شد.

با توجه به اینکه بنیاد در این روستا طبق ماده ۴ قانون ساماندهی تولید مسکن از منابع طبیعی زمین تملک کرده است، دستور واگذاری یک قطعه زمین به این خانواده صادر و تاکید شد تا اقدامات قانونی واگذاری زمین ساخت این خانه شروع شود.

با حضور نمایندگان مردم شهرستان‌های گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، فرماندار آق قلا، امام جمعه انبارالوم، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بنیاد مسکن استان و مدیران کل بنیاد مسکن و کمیته امداد امام خمینی، معاون بهزیستی استان، خیرین و جمعی از اهالی خوب و با صفای روستای یلمه سالیان به زمین زده شد و عملیات احداث آن شروع شد.

زهرا کوچولو به اتفاق مادر و پدر مریضشان و دو برادرش در یک اتاقی که خودشان با نی و گل درست کرده اند، بدون هیچ امکاناتی زندگی میکنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۸:۰۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
یک خانه 70 متری این همه بوق وکرنا ملتش این همه فقر دارد استاندار وفرماندار ومسولین چه عسلی میخورند که ملت در کپر زندگی میکند