تشرف به عمره، احتمالا پس از محرم/ ۱۰۰ هزار نفر در انتظار سفر به سرزمین وحی هستند

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: حدود ۱۰۰ هزار نفر در استان در انتظار تشرف به سرزمین وحی هستند و احتمالا پس از محرم، سفر‌ها آغاز شود.

دستگردی مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی  با اشاره به زائران حج عمره گفت: در بحث حج عمره آخرین ثبت نامی که انجام شد در سال ۱۳۹۰ بود.

او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ هزار  زائر در انتظار تشرف هستند افزود: پیش بینی می‌شود بعد از ماه محرم اعزام‌های حج عمره انجام شود.

دستگردی با بیان اینکه اولویت‌های اعزام زائران حج عمره از یک تا ۶۰۰ است بیان کرد: در این زمینه اولویت یک تا ۳۰۰ مربوط به سال ۸۷ و اولویت ۳۰۱ تا ۶۰۰ مربوط به سال ۹۰ است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی به تعداد دفاتر حج و زیارت در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۳۸ دفتر زیارتی در سطح استان فعالند که بیش از هزار کارگزار بحث خدمت‌رسانی به زائران را انجام می‌دهند.

او عنوان کرد: حج و زیارت استان جزو معدود سازمان‌هایی است که بخش خصوصی آن فعال و در حال خدمتگزاری است.

دستگردی با اشاره به اینکه سازمان حج و زیارت براساس تعداد زائر هر استان مجموعه تخصیص می‌دهد تصریح کرد: در این زمینه با توجه به شرایطی که داریم درخواست ۵ مجموعه داده‌ایم که امید است محقق شود.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی  با اشاره به ارائه درخواست آشپزخانه در حج اظهار کرد: درخواست داده‌ایم تا سازمان حج و زیارت یک آشپزخانه در حج برای استان اختصاص دهد که امید است این امر محقق شود.

برچسب ها: حج و زیارت ، حج عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
هادی پاچک
۲۱:۰۱ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
الویت بنده از سال ۹۰ هست ش ۳۶۰
آخرین اخبار