سپاه پاسداران امروز تبدیل به شجره طیبه شده است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) گفت: سپاه پاسداران کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده و دشواری‌ها را به جان خریده و امروز تبدیل به شجره طیبه و پر ثمر شده است.  

حجت‌الاسلام امیر عباسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) می‌گوید: سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) است، سپاه به عنوان نهادی متعهد، مردمی و برخاسته از متن آرمان‌های الهی و انقلاب اسلامی و مردم مسلمان ایران، در تمامی صحنه‌های حساس در کنار مردم ایران و تمام مستضعفان و آزادی‌خواه و حق‌طلب دنا بوده است

. او گفت: لباس سبز پاسداری به اقتضای زمان و نیاز جامعه در دفاع مقدس و پاسداری از حرم اهل بیت (ع) و نگهبانی از امنیت مرز‌های کشور با تحقق آیه وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ، روزی آغشته به خون بوده و روز دیگر آمیخته با خاک میدان جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی که همگی نشان از وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی دارد.  

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این نهاد انقلابی کارآمدی خود را در تأثیرگذارترین عرصه‌های پیشرفت نظام اسلامی به خوبی نشان داده و دشواری‌ها را به جان خریده و امروز تبدیل به شجره طیبه و پر ثمر شده است.  

حجت‌الاسلام عباسی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عالی مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سرباز دلاور اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه پاسداران جان بر کف و خانواده‌های معزز آن‌ها و ملت شریف ایران تبریک گفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.