بهزیستی استان سمنان ۱۱۷ واحد مسکونی به مددجویان تحویل داد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: ۱۱۷ واحد مسکونی از محل تعهدات این اداره کل و همراهی خیران سال ۱۴۰۱ به مددجویان تحویل شد.

محمود منطقی مدیرکل بهزیستی استان سمنان  ابراز داشت: با توجه به تعهد بهزیستی استان سمنان به واگذاری مسکن در سال گذشته به تعداد ۱۱۴ واحد، این اداره کل توانست تعداد ۱۱۷ واحد مسکونی به مددجویان دارای شرایط تحویل دهد و با پیگیری‌های انجام شده ۷۷ نفر نیز از تسهیلات قرض الحسنه ودیعه مسکن بهره‌مند شدند و ۱۶۵ نفر دیگر کمک هزینه بلاعوض ودیعه و تعمیر مسکن دریافت کردند.

وی با اشاره به مشارکت مطلوب خیران در کمک رسانی به توانخواهان بهزیستی اظهار داشت: حوزه مشارکت‌های مردمی با تمرکز بر بهره مندی از مشارکت آحاد جامعه در راستای ارتقاء سطح زندگی و بهبود معیشت مددجویان، سعی بر آن دارد که با استفاده از امکانات، خدمات مادی و معنوی و مشارکت فعالانه خیران، نیاز‌هایی از قبیل مسکن، تامین جهیزیه، هزینه ازدواج، درمان، و تحصیل را تامین کند و گامی در جهت ارائه خدمات مطلوب به توانخواهان و نیازمندان بردارد.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: حوزه مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همواره پذیرای خیران نیک‌اندیش با هدف حمایت از جامعه هدف و توانخواهان بهزیستی بوده است و با همراهی و همدلی آن‌ها توانسته است سال گذشته ۱۹ میلیارد و ۳۴۲ میلیون تومان در سه بخش نقدی، غیرنقدی و خدماتی جلب و جذب کند.

منطقی با اشاره به تکالیف و قوانین سازمان بهزیستی در زمینه اشتغال و کارآفرینی ادامه داد: بر اساس بند (ب) تبصره ۱۶قانون ۱۴۰۱ تعداد ۶۲۴ نفر از افراد تحت حمایت از تسهیلات اشتغالزایی بهره‌مند شدند و ۴۰۰ نفر نیز حق بیمه خویش‌فرمایی و کارفرمایی دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار