رژیم صهیونیستی نماینده پارلمان اردن را تحویل نخواهد داد

یک کانال عبری گزارش داد که رژیم صهیونیستی، نماینده اردن را که تحت بازداشت این رژیم قرار دارد، حتی به قیمت یک بحران دیپلماتیک تحویل نخواهد داد.

رسانه‌های عبری عصر امروز گزارش دادند که "اسرائیل" عماد العدوان نماینده اردنی را حتی به قیمت وقوع بحران دیپلماتیک بین تل آویو و امان، به مقامات اردن تحویل نخواهد داد.

به گزارش خبرگزاری سما به نقل از کانال ۱۴ عبری، در سطح بالای سیاسی بحث در مورد بازگرداندن این نماینده اردنی به کشور خود و اعمال فشار‌های دیپلماتیک وجود دارد.

 هالل پیتون روزن، خبرنگار این کانال عبری در توییتی نوشت: "در حال حاضر بین اکثر تصمیم‌گیرندگان اتفاق نظر وجود دارد که حتی به قیمت وقوع بحران دیپلماتیک او نباید بدون محاکمه آزاد شود؛ چراکه احتمالا او قصد کمک به سازمان‌های فلسطینی را داشته است". 

عماد العدوان، نماینده اردن که دیروز یکشنبه توسط پلیس اشغالگر رژیم صهیونیستی به اتهام قاچاق مقادیری اسلحه و طلا دستگیر شد، یکی از جوانترین نمایندگان پارلمان اردن است.

در حالی که وزارت امور خارجه اردن اعلام کرده که با هماهنگی تمامی مراجع ذیربط موضوع دستگیری او را پیگیری می‌کند، آنچه در رسانه‌ها در خصوص خودداری ایمن صفدی وزیر امور خارجه اردن از پاسخ به تماس تلفنی الی کوهن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی منتشر شد، قابل توجه بوده است.

کوهن امروز دوشنبه مدعی شده است که این نماینده اردنی در حال قاچاق سلاح و طلا به کرانه باختری بوده است. او مدعی شد که این نماینده باید برای رسیدن به سزای عمل خود تحویل قانون داده شود و بهای سنگینی بپردازد.

رسانه رژیم صهیونیستی گزارش داده بود که مقامات ممنوعیت گسترده و شدیدی علیه انتشار هرگونه اطلاعات مربوط به دستگیری نماینده اردنی وضع کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار