شهروندخبرنگار یزد؛

طرح اعطای زمین به فرزند سوم در هاله‌ای از ابهام

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از بلاتکلیفی طرح اعطای زمین به فرزند سوم در شهرستان مهریز خبر داد.

موضوع فرزندآوری مدت هاست که جزء برنامه‌های اصلی کشورمان است. یکی از راه‌هایی که می‌تواند یک جامعه را برای فرزندآوری مشتاق کند ارائه تسهیلات و حمایت از خانواده‌ها می‌باشد. یکی از این تسهیلات ارائه زمین یا مسکن به والدینی است که دارای ۳ فرزند هستند. 

شهروندخبرنگار ما ساکن شهرستان مهریز در استان یزد می‌باشد با ارسال پیامی از بلاتکلیفی زمین‌های اعطایی به فرزند سوم خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار
سلام، وضعیت طرح اعطای زمین به فرزند سوم را پیگیری کنید. من ساکن مهریز در استان یزد هستم و مستاجر می‌باشم. زمین‌هایی که برای فرزند سوم در نظر گرفته شده بود قرعه کشی اش انجام شد، اما ۲۳۰ میلیون تومان به صورت اقساطی پرداخت کنیم که آن هم بعد از ۲ سال تنفس باید پرداخت گردد و مربوط به عوارش شهرداری می‌باشد. تا اینجا مشکلی وجود ندارد، اما بعد از ۵ ماه از قرعه کشی هنوز این زمین‌ها بلاتکلیف هستند. بار‌ها با شهرسازی تماس گرفته ایم، اما زمان بازدید از زمین‌ها توسط مهندس ناظر به تاخیر می‌افتد. هیچ ارگانی پاسخگو نیست خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۴:۱۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام بنده ساکن سنندج می باشم و در سامانه مسکن و شهرسازی برای دریافت زمین سه فرزندی ثبت نام نموده ام ولیکن با گذشت بیش از یک سال هنوز هیچ خبری نشده و در مراجعات به ادارات مربوطه آنها از اجرای طرح اظهار بی اطلاعی می نمایند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۳۵ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای خدا من که بچه سوم برج5به دنیا اومد مستاجریم جز این مردم نیستیم این چه قانونیه
آخرین اخبار