عامل تیراندازی در شهر گلسار دستگیر شد

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری عامل تیراندازی در شهر گلسار این شهرستان خبرداد و گفت: متهم با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ علی سلیمانی فرمانده انتظامی ساوجبلاغ گفت: در پی یک مورد تیراندازی در شهر " گلسار" و مجروح شدن یک نفر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او با بیان این که عامل تیراندازی پیش از حضور ماموران از محل متواری شده بود، افزود: ماموران انتظامی پس از حضور در محل وقوع درگیری بلافاصله فرد مجروح را توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل کردند.

این مسئول انتظامی عنوان کرد: با تحقیقات بعمل آمده و اقدامات پلیسی و تخصصی، محل تردد و اختفای متهم در یکی از باغات شهر گلسار شناسایی و مامورین بلافاصله پس از کسب مجوز قضایی به مخفیگاه متهم اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و از وی ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی گردید گفت: با تمام توان با کسانی که نظم و امنیت عمومی را برهم زنند برخورد خواهیم کرد و هرگز به افراد هنجار شکن اجازه خودنمایی نخواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.