بازدید معاون وزیر صمت از معادن تفرش و صنایع فراهان

محتشمی پور به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از معدن تفرش و صنایع فراهان بازدید کرد.

محتشمی پور معاون معادن وزیر صنعت، معدن وتجارت به همراه مسئولان استانی و شهرستانی از معدن نقره کمر شرقی تفرش بازدید کرد و در جریان نحوه فعالیت این معدن قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید تعدادی از اهالی روستای حاشیه معدن مذکور به بیان مسائل و مشکلات از جمله موارد محیط زیست و راه دسترسی پرداختند و محتشمی پور در جریان مشکلات محیط زیست و راه دسترسی اهالی این روستا قرار گرفت.

در این بازدید نماینده مردم شریف تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی محتشمی پور را همراهی می‌کردند.

 بازدید معاون وزیر صنعت از صنایع فراهان

محتشمی پور معاون وزارت صمت سپس به شهرستان فراهان رفت و به همراه نماینده مردم شریف تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، فرمامدار شهرستان فراهان ومدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان مرکزی از واحد صنعتی کارخانه ریسندگی فراهان بازدید کرد.

در بازدید از واحد کارخانه ریسندگی فراهان محتشمی پور در جریان نحوه فعالیت این واحد صنعتی و مسائل و مشکلات این واحد قرار گرفت.

مدیرعامل این شرکت در این بازدید به بیان مسائل و مشکلات این واحد صنعتی تولید کننده انواع نخ و گونی به ویژه تامین مواد اولیه پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.