مدیرعامل شرکت تولید برق حرارتی كشور در بازدید از نیروگاه رامین اهواز:

تولید پایدار انرژی برق و تامین آسایش مردم در تابستان ۱۴۰۲ مهمترین رویکرد ماست

 نیروگاه‌های برق حرارتی کشور همچون تابستان پارسال آماده تولید و تامین برق مورد نیاز مردم هستند.

عبدالرسول پیشاهنگ مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی ضمن تقدیر از اقدامات و تلاش‌های نیروگاه رامین اهواز در اجرای پروژه تعمیرات اساسی و میان دوره‌ای واحد‌های تولیدی، بر تسریع و اتمام پروژه‌های تعمیراتی باقی مانده و رفع محدودیت‌های فنی این نیروگاه بمنظور تولید پایدار انرژی برق در تابستان و پیک برق پیش رو تاکید نمود.

او افزود: صنعت برق حرارتی در تابستان پارسال  با وجود ناترازی در تامین برق توانست با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های تولید، در تامین انرژی مورد نیاز مردم عملکرد مطلوبی را ثبت نماید و امیدواریم با برنامه ریزی و اقداماتی که صورت دادیم شاهد تکرار این موفقیت و تامین آسایش مردم در پیک برق سال جاری باشیم.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی با اشاره به شرایط اقلیمی استان خوزستان، حیات و پویایی مردم این استان را وابسته به این انرژی حیاتی بویژه نیروگاه رامین دانست و گفت؛ بعد از انقلاب اسلامی و خروج مستشاران خارجی، متخصصان صنعت برق با تلاش و همت خود در  مسیر رشد و بالندگی گام برداشته بطوریکه حدود ۵۰ درصد نیروگاه‌های کشور را طی ۴۰ سال اخیر توانستیم مورد ساخت و بهره برداری قرار دادیم.

آقای پیشاهنگ برخورداری صنعت نیروگاهی از متخصصان باتجربه را مهمترین سرمایه این صنعت برشمرد و اظهار امیدواری کرد با تکیه بر دانش و خلاقیت این سرمایه‌های انسانی شاهد بهبود تولید برق و ارتقا سطح خدمت رسانی به مردم خواهیم بود.  

 این بازدید در راستای برنامه‌های وزارت نیرو در سفر ریاست جمهوری و حضور هیئت دولت به استان خوزستان صورت گرفته و مدیران ارشد صنعت برق حرارتی آخرین وضعیت نیروگاه‌های تولید برق این استان را مورد بررسی قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۰۶ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
همه شرکتهای خوزستان می‌باید به وظیفه اجتماعی خود و برای خودشان هم که شده نیروگاه‌های پاک خورشیدی و بادی و گازی راه اندازی کنند و خودروها و ناوگان پاک برقی و گازی برای شهرداری‌ها ی شهرهای استان تهیه کنند همچون شرکتهای نفتی و شرکتهای گازی و شرکتهای پالایشگاهی و شرکتهای پتروشیمی و شرکتهای فولادی و شرکتهای نیشکر و صنایع بزرگ و نیروگاهها و....