جابجایی بیش از ۸۶ هزار تن کالا در شهرستان نمین

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت:طی یک ماهه گذشته بیش از ۸۶ هزار تن کالا در شهرستان نمین جابجا شده است.

مهدی آزاد در بازدید از محور اردبیل -آستارا از جابجایی ۸۶ هزار و ۳۴۷ تن کالا در ۱ ماهه گذشته خبر داد و افزود: ۲۴ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

او در مدت یاد شده از صدور ۳ هزار و ۵۶۰ برگ بارنامه در شهرستان نمین خبر داد و افزود: در ۱ ماهه گذشته هزار و ۳۹۰ نفر مسافر توسط ۲ شرکت مسافربری از شهرستان نمین به مقاصد مختلف کشور جابجا شده اند.

رئیس اداره راهداری شهرستان نمین گفت: در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها با استفاده از ۱۶۰ تن آسفالت سرد و گرم محور‌های مواصلاتی این شهرستان در یک ماهه گذشته لکه گیری شده است.

آزاد با بیان اینکه در این مدت ۶۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین تسطیح و رگلاز شده افزود: راهداران ۱۴۰ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

او با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۴ کیلومتر عملیات شانه سازی توسط راهداران انجام شده تصریح کرد: ۱۱۰ مورد از تیر‌های روشنایی با دپو خاکریز نیز ایمن سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در راستای انجام عملیات راهداری و حفظ ایمنی و امنیت جاده‌ها انجام ۹۵ مورد گشت راهداری، نصب ۳۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه‌های پر برخورد، اصلاح و بازسازی ۲۵ شاخه گاردریل، ایمن سازی، رنگ آمیزی ۱۲۰ متر مربع از سرعت کاه‌ها، جمع آوری و باز سازی ۲۵ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۵۷۵ عدد تابلو، انجام ۳۰ کامیون ریزش برداری وحمل ۱۵۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با اشاره به اینکه راهداران این شهرستان در راستای انجام وظیفه ذاتی خود در راهداری زمستانی نسبت به استقرا اکیپ‌های آماده باش در راهدارخانه حیران و راهدارخانه مرکزی (اداره شهرستان) به صورت شبانه روزی اقدام نموده افزود: ۸۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی با استفاده از ۳۰۰ تن نمک پاشی انجام و همواره نسبت به بازگشایی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی در کمترین زمان ممکن بعد از بارش برف اقدام کرده اند.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد: با حضور ۳۰ مورد گشت راهداری در حریم راه تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۷ مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی و متوقف شده، ۷ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری وهمچنین با اخذ ۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی درحوزه شهرستان نمین را برعهده دارد ادامه داد: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی و ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.