برنامه مشترک مقاومت برای پاسخ به ترور‌های رژیم صهیونیستی

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و حزب الله لبنان بر توافق مشترک برای پاسخگویی به عملیات ترور رژیم اشغالگر صهیونیستی تاکید کردند.

ولید القططی، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد در صورتی که رژیم اشغالگر دست به عملیات ترور هر یک رهبران مقاومت بزند، میان جهاد اسلامی و حزب الله لبنان درباره جزئیات پاسخ گویی به این رژیم توافق وجود دارد و سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانش اظهار داشته است که مقاومت گزینه‌هایی برای پاسخ به عملیات ترور اسرائیل دارد و مقاومت در رویارویی با رژیم اشغالگر متحد و یکپارچه عمل می‌کند.

ولید القططی در مصاحبه با شبکه فلسطین گفت: در میان جبهه داخلی رژیم صهیونیستی شکاف و گسست عمیقی از ترس و نگرانی در مورد فعالیت‌های مقاومت و خسارت‌های ناشی از آن وجود دارد و از ارتش رژیم اشغالگر می‌خواهد عملیات ترور رهبران مقاومت را اجرا کند.

وی خاطر نشان کرد صهیونیست‌ها به ریختن خون (مقاومت و مبارزان فلسطینی) تشنه و خواهان گرفتن انتقام از مقاومت هستند. این عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی گفت: ما از تهدید‌های رژیم اشغالگر هراسی نداریم و این تهدید‌ها باعث نمی‌شود سیاست مقاومت ما در برابر اشغالگران تغییر کند و در عین حال جهاد اسلامی تهدید‌های رژیم اشغالگر را جدی می‌گیرد.

 این مقام جهاد اسلامی افزود: بعید نیست رژیم اشغالگر تهدید هایش در مورد ترور رهبران مقاومت را عملی و مقاومت در مقابل باید با آن مقابله کند و ما برای جلوگیری از اقدامات اسرائیل و بازدارندگی آن آماده ایم.

وی در ادامه گفت: حتی اگر رژیم اشغالگر به عملیات ترور رهبران مقاومت ادامه دهد، مقاومت نه تنها از فعالیت هایش دست نمی‌کشد بلکه با شدت و قدرت بیشتری به ایستادگی خود در برابر اشغالگران ادامه خواهد داد.

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد که رژیم اشغالگر از جمله بنیامین نتانیاهو نخست وزیر آن، واقعیت‌ها را درک نمی‌کنند و این که شرایط امروز مقاومت در مقایسه با قبل متفاوت است. رژیم اشغالگر بعد از سال ۱۹۶۷، هیچ پیروزی و دستاور روشن و قاطعی به دست نیاورده و طی سال‌های گذشته در لبنان و غزه متحمل شکست شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار