همزمان با سفر استانی رئیس جمهور؛

۴۰ هکتار زمین در اهواز برای ساخت خانه واگذار شد

 همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان، سازمان ملی زمین و مسکن در تفاهم نامه‌ای ۴۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در اهواز واگذار کرد.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن عصر پنجشنبه با رییس صندوق بازنشستگی کشور، مدیرعامل فولاد خوزستان و مدیرعامل فولاد اکسین برای ساخت مسکن تفاهم‌نامه منعقد کرد.

این تفاهم نامه با موضوع همکاری در ساخت مسکن مناسب با استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات صندوق بازنشستگی کشوری، شرکت فولاد خوزستان و شرکت فولاد اکسین برای تامین مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران، کارکنان و کارگران این شرکت‌ها بر اساس نیازمندی‌های احصا شده منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، ۴۰ هکتار زمین در محدوده شهر اهواز برای ساخت واحد‌های مسکونی واگذار شد.

همکاری برای تامین منابع مالی لازم مطابق با برنامه‌های دولت، از جمله موارد مهم مطرح شده در این تفاهم‌نامه است.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه، دولت زمین و تسهیلات طرح نهضت ملی را تامین می‌کند و تخفیف‌های مورد نیاز از سوی قانون گذار داده می‌شود ضمن اینکه شرکت‌ها مدیریت اجرا و آماده‌سازی زمین و کمک به ساخت را برعهده دارند.

ارسلان مالکی با اشاره به اعطای تسهیلات بانکی، دولتی و خصوصی برای ساخت مسکن توضیح داد: از آورده شرکت‌های مذکور برای کارکنان و کارگران بدون مسکن زمین و خانه تامین می‌کنیم.

او با بیان اینکه زمین واگذار شده نیاز به الحاق به محدوده یا تغییر کاربری ندارد، افزود: اگر مسئولان در استان خوزستان همراهی لازم را داشته باشند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه دزفول از سوی استاندار خوزستان و شماری از مسئولان استانی مورد استقبال قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.