تاكید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به افزایش دما ، تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب دارد .

ولی اله ساور با اشاره به اهمیت آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در ارتباط با مصرف بهینه آب  گفت: افت شدید منابع آبی، افزایش جمعیت و به دنبال آن افزایش دمای هوا قطعا با افزایش مصرف بیشتری روبرو هستیم که باید با فرهنگ سازی و مدیریت مصرف این مشکلات را مرتفع ساخت و موثرترین راهکار را، مدیریت مصرف و صرفه جویی آب توسط مشترکین  دانست.

ساور گفت: کاهش مصرف آب و خودداری از مصارف غیر ضرور مانند شستشوی حیاط منازل، خودرو، آبیاری فضای سبز و .. بخصوص در زمان پیک مصرف ضمن جلوگیری از بروز افت فشارشبکه آب، امکان برخورداری از آب آشامیدنی برای همه مردم را فراهم  می کند.

او افزود: بحران جدی آب، ضرورت توجه هم استانی‌های را به مدیریت مصرف و صرفه‎جویی از این مایه حیات‎بخش بیشتر می‎کند و باید بدانیم با مصرف بیشتر از سفره‌های زیرزمینی و کمبود بارش‌ها تا خشکسالی فاصله چندانی نداریم، پس با توجه به مصرف بالا و همچنین کاهش منابع آبی اصلاح الگوی مصرف در بخش‌های مختلف، مناسب‌ترین و منطقی‌ترین راه حل برای گذر از بحران موجود است.

ساور گفت: رعایت الگو‌های صحیح مصرف آب و حفظ این گوهر بی جایگزین برای آیندگان همت تمام مردم استان را می‌طلبد و این شرکت تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی بی وقفه، با کیفیت و پایدار به شما هم استانی‌ها را در برنامه خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار