تشریح برنامه‌های هفته معلم در گیلان

آموزش و پرورش گیلان گفت: به مناسبت هفته معلم برنامه‌های متنوعی برای قدر دانی از معلمین در گیلان تدوین و برگزار می‌شود.

محمد فائزی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به مناسبت هفته معلم در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: برنامه‌های منحصر به فردی را برای تکریم و تجلیل از مقام معلم در این هفته تدارک دیده ایم.

فائزی با اشاره به رخداد رتبه بندی کشوری معلمین گفت: آموزش و پرورش سازنده‌ی بنای عظیمی است که باید در طرازی که کشور برایش تعریف می‌کند نقش آفرینی کند و به دنبال موفقیت باشد لذا سال گذشته طی یک فرایند بسیار مهم حدود ۹۳ هزار معلم آموزشی رتبه بندی شدند تا با تدابیر اندیشه شده در این فرایند رشد خوبی را در دستگاه تعلیم و تربیت شاهد باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به احیای جایگاه مقام معلم اشاره کرد و افزود: برنامه‌های آموزش و پرورش در امور آینده سازی کشور قرار دارد که اگر شأن و منزلت معلمین را قدر بدانیم، کلاس، دانش و درنهایت علم در دستگاه تعلیم و تربیت در جایگاه حقیقی و اصلی خود قرار می‌گیرد.
مدیرکل آموزش و پروش استان گیلان به تشریح برنامه‌های ویژه هفته معلم پرداخت و افزود: کوهپیمایی معلمان، دیدار معلمان با مقام معظم رهبری، همایش استانی تکریم معلم، دیدار جمعی از معلمان با نماینده، ولی فقیه استان، گلباران گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا و فرهنگی‌های متوفی، دیدار با فرهنگی‌هایی با فرزندان معلول، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و... از اهم برنامه‌های هفته معلم در گیلان است.
فائزی با تاکید براینکه دو معلم از استان گیلان به عنوان معلمان نمونه در سطح کشور معرفی شدند گفت: از بین ۷معلم منتخب و نمونه در سطح کشور ۲معلم از استان گیلان انتخاب شدند خانم فتحی و خانم دکتر مژده غلام علی زاده از معلمین برگزیده در سطح کشوری هستند. 
مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: ما در تلاشیم تا هفته معلم را مردمی کنیم
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت هفته معلم نام گذاری شده است.

برچسب ها: معلم ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.