در هفتمین جشنواره سفیران سلامت؛

دانش آموزان خراسان جنوبی ۳ مقام کشوری کسب کردند

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۳ مقام کشوری در هفتمین جشنواره سفیران سلامت توسط دانش‌آموزان استان خبر داد.

موسوی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در آیین نمادین اختتامیه هفتمین جشنواره سفیران سلامت و تجلیل از مربیان و سفیران سلامت استان، گفت: نعمت سلامتی نعمت بسیار بزرگی است که خداوند به انسان عطا فرموده است.

او با اشاره به اهمیت بالای سلامت در بارگاه الهی و عدم اجازه به انسان برای خدشه‌دار کردن آن افزود: سلامت روحی و روانی، انسان سالم تحویل جامعه داده و انسان سالم می‌تواند پایه‌های پیشرفت را در عرصه‌های مختلف بنیان‌گذاری کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از سلامت و امنیت به عنوان دو نعمت الهی یاد کرد و ادامه داد: سفیران سلامت به عنوان پیام آوران بهداشت و سلامت، آموزش‌های بهداشتی را توسط مربیان بهداشت فرا می‌گیرند تا به دوستان و خانواده‌های خود این آموزش‌ها را انتقال داده و باعث فرهنگ سازی در زمینه بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها شوند.

موسوی‌نژاد بیان کرد: مرضیه جراحی مقدم موفق به کسب مقام اول کشوری در رشته تجربه موفق و دانش‌آموزان عطرین اسماعیل‌زاده در رشته نقاشی و عماد علیزاده در رشته سخنوری موفق به کسب مقام دوم کشوری شدند.

او گفت: در این همایش از فعالان حوزه سلامت، مراقبین سلامت و برگزیدگان کشوری و استانی هفتمین جشنواره سفیران سلامت تجلیل به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.