ارائه خدمات بهتر در اربعین نیازمند یک نقشه راه هوشمند

استاندار کرمانشاه با اشاره به تجربه سال گذشته در پذیرایی از زائران اربعین گفت : ارائه خدمات بهتر در اربعین یک نقشه راه هوشمند نیاز دارد.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه شامگاه شنبه در جلسه ستاد اربعین استان که با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی و سایر اعضا در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت : همه ادارات و ارگان‌های مختلف باید با نظارت سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی و همراهی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به زائرین در این ستاد اقدام کنند.

وی افزود: ضرورت دارد که یک نقشه راه بر اساس یک آمایش روشن و دقیق برای انجام کار‌ها و اقدامات این ستاد تهیه شود و همه بر اساس این نقشه به ارائه گزارش عملکرد خود بپردازند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: همه دستگاه‌ها موظف هستند که از شرق تا غرب استان همه امکانات و اقدامات لازم را اجرای بهتر برنامه‌های این ستاد ایجاد کنند.

صحرایی با اشاره به حضور استان‌های معین برای همکاری در اجرای برنامه‌های اربعین، تصریح کرد: باید به عنوان استان‌های هدف درخواست‌های مشترک به این استان‌ها بدهیم و اعلام کنیم که از کنگاور تا قصرشیرین به چه امکاناتی نیاز داریم.

وی ادامه داد: ضرورت دارد که علاوه بر تدوین یک نقشه راه در استان یعنی از کنگاور تا مرز باید یک نقشه راه هم از قصرشیرین تا خود مرز خسروی برای اجرای بهتر و دقیق‌تر برنامه‌ها تهیه شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت ارسال گزارشات دقیق به ستاد مرکزی اربعین کشور در آینده، ادامه داد: دستگاه‌ها تلاش کنند که این گزارشات دقیق و به روز باشد.

وی ادامه داد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در زمان اربعین وارد استان شدند و باید بر اساس نقشه راه و اجرای دقیق و بدون کم و کاست برنامه‌ها تلاش شود تا این عدد امسال افزایش چشمگیر پیدا کند و همه امکانات در استان برای ارائه خدمات به زائرین با پیش بینی و رفع گره‌های ترافیکی فراهم شود.

صحرایی گفت: برای زمان اربعین لازم است که همه امکانات نمازخانه‌ها و ظرفیت‌های اسکان فضای آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، اردوگاه‌ها و … برای ارائه خدمات به زائرین فراهم باشد و با یک مدیریت هوشمند و کار طراحی شده تمامی برنامه‌ها ساماندهی شوند.

وی تاکید کرد: برای جلوگیری از ترافیک در مرز‌ها باید یک احساس آرامش و نظم و انضباط خاصی برای تردد خودرو در هر کدام از شهر‌های استان وجود داشته باشد و تمامی این کار‌ها باید بر اساس نقشه راه اجرایی شود.

استاندار کرمانشاه افزود: حتماً تمامی تکالیف دستگاه‌ها ارزیابی و نظارت خواهد شد و علاوه بر اینکه تلاش کنیم که رتبه اول را کسب کنیم مهم‌تر از این، کسب آسایش وجدان در ارائه خدمات به زائرین است و همه ما انشاءا.. نمره قبولی را از ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) کسب کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.