بارش های پراکنده باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بنا بر تحلیل نقشه های هواشناسی، با افزایش ابرناکی آسمان، بارش های پراکنده باران استان را فرا می‌گیرد.

زهرا عنایتی گفت: این بارندگی ها بیشتر در نواحی شمالی و غربی خراسان رضوی خواهد بود که در نواحی کوهستانی احتمال بروز آذرخش و تگرگ دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: بارش ها تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت و در روزهای پنج شنبه و جمعه به اوج خود می رسد و به جز نواحی جنوبی، تمام استان را در بر می گیرد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اظهار داشت: همچنین طی این مدت وزش باد، در نواحی جنوبی و بادخیز استان ادامه خواهد داشت و در روز سه شنبه احتمال کاهش دید و بروز خسارت در این مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

عنایتی بیان کرد: طی شبانه روز گذشته، فریمان و سرخس به ترتیب با ۱۲ و ۳۷ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند و طی همین مدت مشهد نوسانات دمایی ۱۷ تا ۳۲ درجه را به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: دمای فعلی مشهد ۲۷ درجه سلسیوس است که بنا بر تحلیل مدل های هواشناسی، امروز دمای هوا در این کلانشهر تا ۳۰ درجه بالا خواهد رفت.

برچسب ها: بارش باران ، وزش باد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.