۱۵۰ پرونده رای الکترونیکی حریم رودخانه‌های خراسان‌‎رضوی صادر شد

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال صدور رسیدگی به ۱۵۰ پرونده مربوط به تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌ها به صورت الکترونیکی انجام شد.

محمد رضا صادقی فرد مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: مطابق آیین‌نامه مربوط به تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌ها، یکی از وظایف مهم شرکت رسیدگی و پاسخ‌گویی به موقع و دقیق به اعتراضات مربوط به تعیین حد بستر و حریم رودخانه‌هاست که با هدف تسهیل در کار ارباب رجوع روند صدور و رسیدگی به پرونده‌ها الکترونیکی شد و این فرآیند در مدت کوتاهی انجام می‌شود.

او افزود: در سال ۱۴۰۱ و با پیشنهاد دبیرخانه کمیسیون ماده سه و با همراهی و همکاری اعضاء کمیسیون ماده سه، اعتراضات واصله به صورت الکترونیکی و به کمک سامانه‌های شرکت (اتوماسیون اداری، سامیر و حفاظت) ارجاع، بررسی و رسیدگی شد.

مدیر رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه تحولات انجام شده منجر به رسیدگی یک هفته‌ای (به طور متوسط) به پرونده‌ها شد، ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۰ پرونده به دبیرخانه کمیسیون ماده سه واصل که تعداد ۱۵۰ پرونده منجر به صدور رای شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.