کمک ۴۸ میلیارد ریالی اردبیلی‌ها به نیازمندان بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: اهالی خیر این استان در ماه مبارک رمضان امسال ۴۸ میلیارد ریال به افراد نیازمند زیرپوشش بهزیستی کمک کردند.

حامد رضایی گفت: بهزیستی استان رویکردی تعاملی برای جذب مشارکت و بهره‌مندی از ابزارهای سنتی و نوین مبتنی بر خلاقیت و نوآوری و جذب شرکای اجتماعی بویژه گروه‌های جهادی و کنشگران اجتماعی برای ترویج فرهنگ مسئولیت پذیری و نوع دوستی در مسیر حل مسائل و مشکلات خانواده‌های زیرپوشش دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل می گوید: با توجه به تقارن بهار طبیعت با ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی از جمله ضیافت مهربانی، در محضر ولی نعمتان ، ضیافت افطاری ساده ، ضیافت خانه خدا، پویش ضیافت همدلی، برنامه میزبان همدلی و عید همدلی در استان اجرا شد.

به گفته او، در عید سعید فطر ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری زکات فطر، کفاره و نذورات مردم مومن و روزه‌دار استان با همکاری موسسات خیریه زیرپوشش بهزیستی دایر و حدود ۱۶ میلیارد ریال مشارکت نقدی جذب و بر اساس موازین شرعی بین خانواده‌های نیازمندان توزیع شد.

رضایی با قدردانی از مجموعه شرکای اجتماعی بهزیستی، گروه‌های جهادی، کنشگران و فعالان اجتماعی، موسسات خیریه گفت: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* و یا از طریق شماره حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان به شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۴۶۰۴۱۶۷ و شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ IR نسبت به واریز مشارکت‌های خود اقدام کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.