اجرای طرح پزشک خانواده در رفسنجان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: برای اجرای طرح پزشک خانواده، ۶۷ پزشک خانواده، ۱۳۴ ماما و مراقب سلامت در دانشگاه رفسنجان استخدام می شوند. 

وحید محمدی شاهرخی با بیان اینکه طرح پزشک خانواده در شهر‌های دارای جمعیت ۲۰ هزار نفری در چندمین سال در حال برگزاری است، گفت: در رفسنجان  طرح پزشک خانواده  به زودی اجرا می‌شود.

او افزود: در طرح پزشک خانواده، هر ۳ هزار نفر یک پزشک خانواده، یک مراقب سلامت و یک ماما خواهند داشت.  

 رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان بیان داشت: مراجعه کنندگان می‌توانند به صورت اختیاری پزشک خود را انتخاب کنند، پس از آن دفترچه بیمه برای آن‌ها در نظر گرفته و به نام همان پزشک منتخب صادر می‌شود و اگر بیماری نیازمند بستری باشد، تمام خدمات به صورت رایگان برای او صورت می‌گیرد.

او با بیان اینکه در مجموع ۶۷ پزشک خانواده، ۱۳۴ ماما و مراقب  سلامت در این طرح برای خدمت به مردم در دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان استخدام می‌شوند، بیان کرد:  علاقه‌مندان به خدمت و اشتغال در مجموعه دانشگاه علوم‌پزشکی می‌توانند بامراجعه به آدرس salamat.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.  

محمدی شاهرخی این طرح را در راستای عدالت، مفید خواند و تصریح کرد: این طرح می‌تواند در ارتقای سطح سلامت سودمند باشد، در درازمدت هزینه‌ها را کم کند و در سلامت مردم کمک کننده باشد و امیدواریم این طرح با موفقیت شروع شود و ادامه پیداکند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار