مجتمع توانبخشی ایثار در سفر رییس جمهور به گلستان افتتاح می‌شود

استاندار گلستان گفت: مرحله اول و دوم مجتمع توانبخشی ایثار در سفر رییس جمهور به گلستان افتتاح می‌شود.

زنگانه استاندار گلستان امروز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت در جلسه با زارع نژاد مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی بنیاد شهید و امانی مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار گفت: خوشبختانه مجتمع توانبخشی ایثار تاکنون ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز اول و دوم این طرح شامل بخش‌های اقامتی و توانبخشی در سفر رییس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد.

او افزود: در دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان (مصوبه سفر رییس جمهور برای این طرح ۲۵ میلیارد تومان بوده است) برای تکمیل این مجتمع هزینه شده است.

استاندار گلستان گفت: اگرچه تخصیص اعتبارات مصوب سفر اول هیات دولت به گلستان بصورت کامل صورت نگرفته، اما به دلیل اهمیت این پروژه و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران تخصیص اعتبار این پروژه بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

زنگانه ادامه داد: ورزش و جوانان استان در حوزه مجوزات تربیت بدنی، شهرداری گرگان در حوزه محوطه سازی، دانشگاه علوم پزشکی استان در حوزه مجوزات توانبخشی همکاری کامل را خواهند داشت.

او افزود: در سفر دوم رییس جمهور به استان عملیات اجرایی خانه ایثار (پارک سلامت) برای جانبازان و ایثارگران حوزه اعصاب و روان و خانواده‌های کهنسال آنان آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.