تسریع در روند تکمیل باغ موزه دفاع مقدس در خراسان شمالی

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور از استاندار و مدیران خواستار تسریع در روند تکمیل موزه دفاع مقدس در استان شد.

 سرتیپ ستاد سهرابی در آیین تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و‌نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در مورد ضرورت موزه دفاع مقدس و فلسفه انتقال پیام دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان اینکه در تمامی کشور‌های دنیا چنین موزه‌هایی ساخته شده است.

او گفت: اقوام مختلف استان که در جبهه‌های جنگ حضور داشتند، رشادت‌های بی‌بدیلی در دوران دفاع مقدس از خود در صفحات تاریخ بجای گذاشتند. حال ما وظیفه داریم که این فرهنگ را به فرزندانمان و به نسل‌های آتی جامعه برسانیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در استان  گفت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با عملکردی مناسب و جهادگونه در این راه، گام‌های مؤثری برداشته و ما باید برای حفظ و اعتلای نظام اسلامی پیام دفاع مقدس را به نسل آتی انتقال دهیم.

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی هم گفت: استعانت از آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند سرعت ما را در ادامه مسیر پیشرفت و تعالی تسریع ببخشد.

در پایان از سرتیپ دوم ستاد محمد نجاتی به عنوان مدیرکل تقدیر و سرهنگ مهدی الهی راد به عنوان مدیرکل جدید خراسان شمالی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.