اظهار نظر جکی چان درمورد آرنولد شوارتزنگر

جکی چان در یکی از مصاحبه هایش گفته است که شوارتزنگر «هیچی» نیست و هر کسی می‌توانست نقش او در «ترمیناتور ۲» را بازی کند.

به نقل از koimoi، ممکن است جکی چان، یکی از متواضع‌ترین بازیگران باشد، اما از بیان نظر خود نیز، ابایی ندارد؛ به طوری که این اسطوره هنر‌های رزمی در موارد متعددی درباره بازیگران و فیلم‌های هالیوودی اظهارنظر کرده است.

جکی چان در یکی از مصاحبه‌های خود به اظهارنظر در خصوص آرنولد شوارتزنگر پرداخت و گفت که هر کسی می‌توانست نقش او در «ترمیناتور ۲» را ایفا کند. 

بدون شک، جکی چان با بازیگری، کارگردانی و گسترش هنر‌های رزمی در گوشه و کنار جهان، سهم قابل توجهی در صنعت سرگرمی داشته و آرنولد شوارتزنگر نیز، با فیلم‌های اکشن سنگینی که بازی کرده و در باکس آفیس جهانی فروش خوبی داشته اند به عنوان اسطوره شناخته شده است.

جکی چان در یکی از مصاحبه‌های خود گفت: حتی اگر با نوابغی مانند جورج لوکاس یا استیون اسپیلبرگ هم فیلم بسازم، به هیچ وجه، در آمریکا مشهور نخواهم شد.

جکی ادامه داد: به « پارک ژوراسیک » نگاه کنید. تعداد کمی از مردم، نام بازیگران اصلی آن را می‌دانند و درواقع، آن‌ها دایناسور‌ها را به یاد می‌آورند و این که این فیلم اسپیلبرگ بود. 

او به «ترمیناتور۲» اشاره کرد و گفت: اگرچه کارگردانی و جلوه‌های ویژه کار خوب است، ولی شوارتزنگر چیزی نیست. هر کسی می‌توانست نقش خود را ایفا کند.

این بازیگر ادامه داد: در آسیا، همه برای خودم به دیدن فیلم هایم می‌آیند و فرقی نمی‌کند که عنوان یا داستان درباره چیست؟ چون فقط جکی چان می‌تواند این کار را انجام دهد و سپس، او ادعا کرد که در آسیا، مردم می‌خواهند جکی چان را در فیلم هایش تماشا کنند.

این بازیگر با اشاره به دلیل رد شدنش برای همکاری با استیون اسپیلبرگ در «پارک ژوراسیک» گفت که ایده‌ای داشته و اسپیلبرگ آن را رد کرده است و نتوانسته اند در این کار با یکدیگر همکاری کنند.

آن چیزی که باعث شده است جکی چان، بازیگری دوست داشتنی شود بازی و کار‌های اوست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار