همدردی فرمانده سپاه استان سمنان با خانواده‌های شهدای آماد دامغان

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان شهادت دو تن از کارکنان مرکز آماد و پشتیبانی سپاه دامغان را در حادثه انفجار تسلیت گفت.

متن پیام سردار حمید دامغانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
وقوع سانحه در یکی از واحد‌های مرکز آماد و پشتیبانی سپاه که منجر به شهادت شهیدان جمال شبستانی و علی علی حسینی گردید را به محضر، ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز، ملت شریف ایران اسلامی، پاسداران مومن و پرتلاش بویژه به خانواده این شهیدان والامقام و مردم ولایت‌مدار استان سمنان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای مصدومان این حادثه دردناک آرزوی صحت و سلامت دارم.
مردم شهید پرور استان سمنان در راستای صیانت از انقلاب اسلامی و تولید اقتدار دفاعی برای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون این شهیدان والامقام و بیش از سه هزار شهیدی که تقدیم اسلام و قرآن نموده اند مفتخرند که امروز به بالاترین سطح اقتدار و امنیت رسیده ایم.
اقتداری که هم بازدارنده است و جرات هرگونه تعرض و تجاوز را از نظام سلطه و ایادی آنان سلب نموده است و هم نقطه‌ی امیدی برای حمایت و دفاع از محرومان و مستضعفان شده است.
سلام و درود خداوند و صالحان و مخلصان بر شهیدان، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هسته‌ای و شهدای صنعت دفاعی کشور بویژه سردار محبوب دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشمندان برجسته‌ی دفاعی و هسته‌ای همچون سردار شهید حسن طهرانی مقدم و دکتر محسن فخری زاده که با نثار خون و جان خود، از عزت و شرف و امنیت این مرز و بوم پاسداری نمودند.

درپی انفجار هنگامِ تفکیک و جداسازی مهمات ضایعاتی در مرکز آماد و پشتیبانی سپاه در حومۀ دامغان، دو نفر از کارکنان این مرکز به نام‌های جمال شبستانی و علی علی‌حسینی شهید و ۳ نفرِ دیگر مجروح شدند.
این حادثه عصر دیروز رخ داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.