آیت الله نوری همدانی :

تا رژیم صهیونیستی نابود نشود، کشور‌های اسلامی روی آرامش نخواهند دید

آیت الله نوری همدانی گفت: تشکیل اسرائیل برای ایجاد جنگ و اختلاف در میان کشورهای اسلامی بوده و تا نابودی این رژیم کشورهای اسلامی آرامش نخواهند داشت.

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس، جهاد در راه خدا را یکی عوامل مهم در حفظ ارزش‌های الهی توصیف و با اشاره به ویژگی‌های مجاهدان در راه خدا گفت: مجاهدان نخست باید اهل بصیرت باشند، حق و باطل را بخوبی بشناسند، توانایی تشخیص حیله و نقشه‌های دشمن را داشته باشند و اهل صبر و در مقابل مشکلات و سختی‌ها صبور باشند.

 مرجع تقلید شیعیان هوشیاری و بیداری نسبت به نقشه‌های دشمنان را بسیار مهم خواند و افزود: دشمنان اسلام و انقلاب هرگز از دسیسه و تجاوز دست بر نخواهند داشت و نباید در مقابل دشمن منفعل و بی تفاوت بود.

او گفت: تاسیس اسرائیل برای فتنه انگیزی و ایجاد جنگ و اختلاف در میان کشور‌های اسلامی است و تا این رژیم غاصب نابود نشود، کشور‌های اسلامی روی آرامش نخواهند دید؛ از این رو ما باید همواره در مقابل تهدیدات آن‌ها آماده و بیدار باشیم و جبهه مقاومت را هر چه بیشتر تقویت کنیم.

آیت الله نوری همدانی در ادامه یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت را گرامی داشت و افزود: روحیه شهادت طلبی یکی از ویژگی‌های امامان معصوم (علیهم السلام) است که در جای جای سخنانشان از خداوند درخواست شهادت داشته اند و امروز این روحیه شهادت طلبی یکی از عوامل مهم پیروزی بر دشمنان است.

در ابتدای این دیدار، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده سپاه قدس گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های سپاه قدس و تحولات منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار