افتتاح چهارمین نمایشگاه معرفی مشاغل در شهرستان البرز

چهارمین نمایشگاه معرفی مشاغل شهرستان البرز با عنوان نقش آموزش در رشد تولید با حضور جمعی از مسئولین افتتاح شد.

چهارمین نمایشگاه معرفی مشاغل شهرستان البرز  از ۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۰ در محوطه دانشگاه کار آماده بازدید عموم مردم است.

کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل شهرستان البرز، هدایت تحصیلی و استعدادیابی در سنین پایین را یکی از نکات کلیدی برای ارتقاء اثرگذاری آموزش‌ها در بهینه سازی مشاغل دانست و گفت: مجموعه آموزش و پرورش و آموزش عالی باید به گونه‌ای متحول شود که بتوانیم از سنین پایین بر پایه داده‌های دقیق علمی استعداد‌های نسل جدید را پیدا کرده و آن‌ها را به سمت توانمندی و علایقشان هدایت کنیم.

وی افزایش فارغ التحصیلان بیکار را از معضلات عدم توجه به این مقوله برشمرد و افزود: ظرفیتی که جوانان دارند امیدآفرین است به شرطی که این ظرفیت‌ها به موقع شناسایی و سپس با مهارت آموزی و دانش افزایی از آن بهترین استفاده را در پیشبرد توسعه‌ای کشور داشته باشیم.

کاظمی برپایی اینگونه نمایشگاه‌ها را گام مثبتی برای آشنایی نسل جدید با مشاغل نو دانست و گفت: امیدواریم با همیاری همه مسئولان شاهد ارتقاء وضعیت آموزش عمومی در شهرستان البرز باشیم.

این نمایشگاه با حمایت فرمانداری شهرستان البرز و توسط موسسه آموزش عالی کار، مرکز علمی کاربردی خانه کارگر و آموزش پرورش برپا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.