شرکت بیش از ۴۰۰ دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کرمان

چهل و یکمین مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان کرمان با حضور بیش از ۴۰۰ دانش آموز در شهر راین در حال برگزاری است.  

حجت‌الاسلام سادات حسینی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در همایش چهل و یکمین مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان کرمان که به میزبانی شهر راین در حال برگزاری است، گفت:  این دوره از مسابقات بعد از چندین دوره غیرحضوری و مجازی به خاطر کرونا به صورت حضوری در شهر راین  از ۱۴ اردیبهشت آغاز  شده است و تا امروز  ۱۷ اردیبهشت ادامه دارد.

 او افزود: این مرحله از مسابقات با حضور بیش از ۴۰۰ دانش آموز پسر و دختر در ۱۳رشته در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عرب پور، مسئول نماز استان کرمان نیز در این همایش گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف آموزش و پرورش در کنار آموزش دروس کتب درسی به دانش آموزان، تعلیم و تربیت آن‌ها متناسب با فرهنگ و دین اسلامی است.

حجت‌الاسلام اسماعیل زاده، امام جمعه راین  همچنین گفت: اگر می‌خواهید محبوب خدا شوید، خدا عاشق جوانی است که عمر خود را در مسیر اطاعت از قرآن و تفسیر قرآن  طی کند؛ بنابراین سعی کنید قرآن رادر زندگی خود به کار ببرید تا سعادتمند  و عاقبت به خیر شوید.

 برگزیده‌های چهل و یکمین مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان استان کرمان  مسابقاتکشوری که در مرداد ماه امسال  در استان خراسان رضوی و کرمانشاه برگزار خواهد شد، راه پیدا می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار