استاندار سمنان:

بیمه طرح مسکن ملی در حال پیگیری است/ شهرداری‌ها معطل بیمه متقاضیان نباشند

هاشمی گفت: بحث بیمه مسکن در شورای عالی مسکن کشور مطرح شده و در حال پیگیری است و شهرداری‌ها معطل بیمه متقاضیان نباشند.

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: اتفاقات خوبی را در حوزه مسکن شاهد هستیم و از عزم و تلاش فرمانداران و اعضای شورای مسکن استان و شهرستان‌ها تشکر می‌کنم.

هاشمی گفت: موضوع نهضت ملی مسکن یکی از مهم‌ترین تأکیدات مهم مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم است که باید با جدیت پیگیری شود.

وی بیان کرد: اقدامات مرتبط با تأمین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان انجام و زیرساخت‌های لازم نیز توسط شهرداری‌ها فراهم شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مردم باید طعم شیرین طرح نهضت ملی مسکن را بچشند، خاطرنشان کرد: بحث بیمه مسکن در شورای عالی مسکن کشور مطرح شده و در حال پیگیری است.

هاشمی با تأکید بر اینکه شهرداری‌ها معطل بیمه متقاضیان نباشند، اظهار کرد: موضوع ساخت مسکن باید در سامانه مسکن ثبت شود.

وی گفت: ملاک ارزیابی استان در سامانه وزارت مسکن و شهرسازی ثبت سامانه است و فرمانداران باید دقت لازم را در این خصوص داشته باشند.

استاندار سمنان با بیان اینکه بانک‌ها در بخش پرداخت تسهیلات شهری و روستایی همکاری لازم را داشته باشند، افزود: از ظرفیت انبوه‌سازان، بسیج و قرارگاه محرومیت‌زدایی برای بحث نهضت ملی مسکن بهره گرفته شود.

هاشمی با تأکید بر اینکه واحد‌های بلاتکلیف در شهرستان‌ها تعیین تکلیف شود، گفت: اداره کل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در بحث نهضت ملی مسکن در استان پیشگام باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.