برخورد قاطع با اخلال‌گران در نظم، آرامش و آسایش عمومی

رییس دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی با قاطعیت و در کوتاه‌ترین زمان با اخلال‌گران در نظم، آرامش و آسایش عمومی برخورد می‌کند.

 علی دهقانی گفت: همه دستگاه‌های متولی نیز وظیفه دارند با عمل به تکالیف خود و تعامل با یکدیگر زمینه بهبود شرایط اقتصادی جامعه را فراهم کنند.

او می‌گوید: با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه از سوی همه مسوولان، دستگاه قضائی نیز با قاطعیت و در کوتاه‌ترین زمان با اخلال‌گران در نظم، آرامش و آسایش عمومی برخورد می‌کند.

دهقانی گفت: باید با افرادی که مرتکب شرارت و اقدامات خلاف شرع می‌شوند و جان و مال و ناموس مردم را مورد تهدید و تعدی قرار می‌دهند، در مراحل مختلف رسیدگی و اجرای احکام، قاطعانه برخورد شود تا انتظاری که مردم از دستگاه قضایی دارند، برآورده شود.

رئیس دادگستری خوزستان گفت: در کنار تدابیر و اقدامات پیشگیرانه، اجرای قاطعانه برخی احکام نیز موجب رضایت خاطر مردم و هراس دشمنان داخلی و خارجی و مرتکبین اعمال خلاف قانون می‌شود.

او می‌گوید: دشمن با تمام قدرت سعی دارد امنیت روانی مردم را خدشه‌دار کند، اما اقدامات بجا، رسیدگی‌های سریع و قاطع و برخورد‌های متناسب، موجب برهم زدن نقشه‌های آنان می‌شود.

دهقانی گفت: بنیان کار در دادگستری‌های سراسر کشور بر اساس برنامه‌های ابلاغی از سوی قوه قضائیه است که اهداف مشخصی دارد و باید به‌عنوان محور امور قرار گرفته و با زمان‌بندی و برنامه‌ریزی مناسب، محقق شود.

دهقانی گفت: رفتار کریمانه همراه با حفظ حرمت و شخصیت مراجعه‌کنندگان، رعایت اصول اخلاقی مرتبط با خدمت‌گداری در نظام جمهوری اسلامی، رعایت نظم و انضباط اداری و رعایت فرهنگ سازمانی باید سرلوحه کار قرار گیرد و این امر جز با نظارت دقیق و هدایت صحیح و نیز تذکر و توجه فردی محقق نخواهد شد.

این مقام مسئول گفت: هر دعوایی که به مصالحه ختم شود، اقدامی در جهت پیشگیری از اختلافات و دعاوی دیگر است و این فرهنگ پسندیده با تلاش شما عزیزان گسترش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.