برگزاری اردوی راهیان نور در یادمان‌های شهدای کرمانشاه

مدیرکل اداره کل آموزش پرورش استان کرمانشاه گفت : در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اردوی راهیان نور در یادمان‌های شهدای کرمانشاه ویژه کارکنان وزارت آموزش و پرورش در حال برگزاری است.

سلمان محمدی مدیرکل اداره کل آموزش پرورش استان کرمانشاه گفت : در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اردوی راهیان نور در یادمان‌های شهدای کرمانشاه ویژه کارکنان وزارت آموزش پرورش در حال برگزاری است.

مدیرکل اداره کل آموزش پرورش استان کرمانشاه افزود: این اردو به مقصد مناطق عملیاتی کرمانشاه و با هدف آشنایی بیشتر کارکنان با رشادت‌ها و دلاوری‌های شهیدان و ایثارگران و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران دفاع مقدس برگزار شده است.

وی گفت: در این اردوی دو روزه تعداد ۱۳۰ نفر از کارکنان وزارت آموزش پرورش بهمراه خانواده از مناطق عملیاتی پاوه، سرپلذهاب، مرصاد، گیلان‌غرب و قصرشیرین دیدن خواهند کرد.

محمدی تصریح کرد: این برنامه در قالب اردو‌های راهیان نور و پیشرفت است که شرکت‌کنندگان از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند و با مظاهر پیشرفت و دستاورد‌های نظام اسلامی در جغرافیای استان آشنا می‌شوند، در نتیجه این اردو‌ها تلفیقی از مظاهر گردشگری مبتنی بر آموزه‌های دینی است.

وی به توزیع بسته‌های فرهنگی در راستای کیفیت‌بخشی در برگزاری اردو‌های راهیان نور اشاره کرد و بیان داشت: مداحی و روایتگری از مناطق عملیاتی توسط راویان، یکی از برنامه‌های این اردو است.

محمدی از اردو‌های راهیان نور به عنوان نقطه اتصال مردم خصوصا جوانان با دوران دفاع مقدس یاد کرد و گفت: اردو‌های راهیان نور هم اکنون در کشور به یک گردشگری تعالی بخش و به تعبیر رهبر معظم انقلاب به یک فناوری و فرهنگ نوین تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: بعد از هشت سال جنگ تحمیلی مبارزه نه تنها تمام نشده بلکه پیچیده‌تر نیز شده و از این رو ما در راهیان‌نور باید با برنامه‌ریزی‌های اثرگذار به دنبال تعالی‌بخش همه ابعاد زندگی هستیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.