یک نظامی جمهوری آذربایجان در درگیری با ارمنستان کشته شد

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان خبر داد یک نظامی این کشور در نتیجه اقدامات تحریک آمیز نیرو‌های مسلح ارمنستان کشته شده است.

وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در بیانیه‌ای اعلام کرد امروز پنجشنبه یک نظامی این کشور با نام اورخان نوروز علی زاده، سرباز ارتش جمهوری آذربایجان در نتیجه یک اقدام تحریک آمیز از سوی نیرو‌های مسلح ارمنستان کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان، گفته می‌شود یگان‌های ارتش جمهوری آذربایجان در حال انجام اقدامات متقابل و کنترل وضعیت عملیاتی هستند.

باکو در توضیح این حادثه عنوان کرد «یگان‌های نیرو‌های مسلح ارمنستان شامگاه ۱۰ مه با استفاده از سلاح‌های سبک، به تحریک عمدی علیه مواضع ارتش جمهوری آذربایجان از مسیر شهرک Zod اقدام کردند. بر اثر شلیک، سرباز ارتش آذربایجان از ناحیه سر به شدت مجروح شد». 

این خبر در حالی مخابره شده که وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز صبح، پنجشنبه در بیانیه‌ای دیگر ادعا کرد شامگاه دیروز چهارشنبه یگان‌های نیرو‌های مسلح ارتش ارمنستان در منطقه باسرکهچر به طور عمد دست به اقدامات تحریک آمیز زدند که با واکنش نیرو‌های آذربایجان مواجه شدند.

این وزارتخانه در ادامه مدعی شد: محمودلو مسلم ویدادی، نظامی ارتش جمهوری آذربایجان بر اثر تیراندازی از طرف مقابل از ناحیه سر به شدت مجروح شد که بلافاصله پس از آن به مرکز درمانی منتقل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
کار خود باکو هست که قصد راه اندازی جنگ دارد
Iran (Islamic Republic of)
موسوی
۱۰:۰۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
100 درصد شکی نکنید/
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۵:۰۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهید شد
آخرین اخبار