آیت الله دری نجف آبادی در دیدار وزیر کار:

مهاجرت نیروی انسانی در وزارت کار مورد غفلت قرار گرفته است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با مرتضوی گفت: وزارت کار باید نسبت به مهاجرت نیروی انسانی حساستر باشد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سفر یک روزه به استان مرکزی در اراک حضور یافته گفت: نیروی انسانی کشور جزو ارزشمندترین سرمایه‌های کشور است و مهاجرت نیروی انسانی در وزارت کار مورد غفلت قرار گرفته است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه استان مرکزی مهاجر فرست است افزود: وزارت کار باید نسبت به مهاجرت نیروی انسانی این وضعیت این وزارتخانه حساستر باشد.

 او با گرامیداشت هفته کار و کارگر، اضافه کرد: یکی از وظایف ما رصد شرایط داخلی، منطقه‌ای و بین المللی و سیاست گذاری و تصمیم گیری براساس این شرایط است.

نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه قطعا این رصد شامل حال حوزه کار، کارگر، کارخانجات، مهاجرت کارگران و نیروی کار و ... می‌شود، تصریح کرد: دولت باید پیشاپیش و چشم بینای این شرایط باشد و براساس نقاط قوت و ضعف تصمیم گیری کند.

 او ادامه داد: استان مرکزی مهاجر فرست است و باید نسبت به این مسئله اقدامی جدی صورت گیرد و این مسئله در اولویت کاری قرار گیرد و برای سرمایه گذاری در این حوزه و حفظ هویت اسلامی و دینی برنامه ریزی داشت.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اهمیت مسئله اشتغال، گفت: مسئله اشتغال در دولت سیزدهم باید به یک افتخار تبدیل شود، باید اقدامات‌های تک و دانش روز و فناوری نیز برای توسعه و پیشرفت کشور مدنظر قرار گیرد.

او افزود: قطعا با توسعه کشور همه بخش‌های کشور و مردم منتفع می‌شوند و حتی در صورت نیاز باید با وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم جلساتی برگزار شود، برنامه ریزی شود تا با تقویت انگیزه‌های نیروی انسانی، از این ظرفیت بهره برداری شویم.

نماینده  ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی به صورت نسبی وضعیت خوبی دارد و وحدت و همدلی در استان حاکم است، مشکل خاصی نداریم، واگذاری‌های صنایع در گذشته مشکل آفرین بود، اما خوشبختانه شرایط مدیریت شد و وضعیت مناسبی را شاهد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
ای کاش ما هم متاهل نبودیم حداقل می توانستیم یه کشوری های منطقه مانند ترکیه ،عراق و کویت یا امارت مهاجرت می کردیم

استثمار شدیم توسط شرکت ملی پست با کمترین حقوق و دستمزد