کارگاه آموزشی مدیریت مهاجرت و مدیریت مرزی برگزار شد + فیلم

نخستین کارگاه آموزشی مدیریت مهاجرت و مدیریت مرزی در مشهد برگزار شد.

کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت مهاجرت و مدیریت مرزی به همت اداره کل امور اتباع و مهاجران وزارت کشور با رویکرد جدید با حضور مدیران مرزی سازمان ملی مهاجرتبرگزاری کارگاه آموزشی مدیریت مهاجرت و مدیریت مرزی در مشهد وزارت کشور از ۱۶ استان مرزی کشور و جمعی از مدیران ذی نقش در امور مهاجرت در مشهد برگزار شد.

اصغر بلوکیان مدیرکل امور اتباع و مهاجربن خارجی سازمان ملی مهاجرت وزارت کشور در این کارگاه آموزشی گفت: بنا به تاکید ریاست جمهوری و وزیر کشور در خصوص رسیدگی بیش از پیش و آگاهی بخشی در امور مهاجرت این کارگاه تشکیل شده است و ما این کارگاه ۳ روزه را با سخنرانی اساتید داخلی و خارجی برنامه ریزی کرده ایم.

لالینی ویراسامی رئیس دفتر نمایندگی سازمان بین المللی مهاجرت در ایران در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: اهتمام و تلاش فوق العاده جمهوری اسلامی ایران در چهل سال گذشته برای مهاجران و افغان‌هایی که از مرز عبور می‌کنند و وارد ایران میشوند مثال زدنیست. ما باید کاری که دولت تا به حال انجام داده را به رسمیت بشناسیم.

برگزاری این کارگاه آموزشی با هدف ایجاد نظم و انتقال تجربه از گذشته و به کارگیری آموزش‌های به روز در مسئله مهاجرت و ایجاد برنامه‌های مشترک و هدفمند بوده است.

این کارگاه‌ها با حضور حدود ۸۰ نفر از کارکنان برگزار شده است و فردا ۲۱ اردیبهشت ماه اختتامیه این کارگاه سه روزه خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار