بحران مهاجران در مرز‌های آمریکا تشدید شده است

با نزدیک شدن انقضای ممنوعیت قانونی ورود مهاجران به دلیل شیوع کرونا، مقامات جنوب آمریکا خود را آماده تبعات آن کرده اند.

با نزدیک شدن زمان انقضای این بند قانونی موج گسترده‌ای از مهاجران راهی مرز‌های جنوبی آمریکا شده اند و در تلاشند که وارد خاک آمریکا شوند. در سال ۲۰۲۲ آمریکا بسیاری از مهاجران خارجی را اخراج کرد.

بسیاری ازمهاجرانی که به آمریکا می‌آیند نگران این هستند که پس از یک سفر طولانی و خسته کننده به کشور خود بازگردانده شوند. در اینجا تاریکی شب بر همه جاحاکم شده است. اما نیرو‌های گارد مرزی مهاجرانی را که در این شهر مرزی آمریکا در خیابان خوابیده اند، بیدا می‌کنند و از آن‌ها می‌خواهند که اوراق هویتی خود را پر کنند. زمانی که ماموران این کار را انجام می‌دهند نگرانی در چهره بسیاری از مهاجران مشاهده می‌شود. 

یک فرد حامی حقوق مهاجران گفت: واقعیت این است که قوانین دولت بایدن در حمایت از مهاجران و دسترسی و رسیدگی به آن‌ها موثر نبوده است. این قوانین برای مهاجرانی که در مرز هستند موثر نبوده است و تنها راه‌ها برای مهاجران برخی از کشور‌های خاص باز است. دلایل زیادی در این رابطه وجود دارد. نباید فراموش کنیم که بند چهل و دوم قانون مهاجرت نزدیک به سه سال است که اجرایی شده است. ما شاهد آن هستیم که بسیاری از مهاجران در بخش مکزیکی مرز حضور دارند.

وی افزود: مقامات قوانینی را تصویب کرده اند که سالهاست سبب مجازات مهاجران در مرز‌ها می‌شود. این موضوعی هراس انگیز است. این افراد می‌خواهند که وارد آمریکا شوند. یکی از موضوعات آزار دهنده این است که دولت بایدن محدودیت‌های زیادی را برای مهاجران ایجاد می‌کند. این اقدامات برای این افراد آسیب پذیر بسیار آزاردهنده هستند.

به دنبال لغو این قانون مهاجرتی  انتظار می‌رود که مرز‌های آمریکا شاهد ورود موج گسترده‌ای از مهاجران باشد. این موضوع سبب شده است که دولت آمریکا نیرو‌های بیشتری را به مرز‌های جنوبی اعزام کند. شهر‌های مرزی در آمریکا با مشکل ساکن کردن و رسیدن به مهاجرانی که به آمریکا وارد می‌شود روبرو هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
آمریکا باید تو سیل مهاجرا نابود بشه
آخرین اخبار