جشنواره پنالتی‌ در جدال لیدز و نیوکاسل؛‌ امیدها زنده ماند

جدال حساس تیم‌های لیدز و نیوکاسل با تساوی دو بر دو همراه شد،دیداری که در آن سه پنالتی اعلام شد.

هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با دیدار تیم‌های لیدز یونایتد و نیوکاسل پیگیری شد. این بازی برای هواداران میزبان از اهمیت بسیاری برخوردار بود چرا که در صورت شکست آنها برابر نیوکاسل در امتیاز ۳۰ باقی مانده و با لسترسیتی رده نوزدهمی هم امتیاز می‌شدند.

لیدز در همان دقایق ابتدایی بازی توسط لوک آیلینگ به گل رسید. میزبان در ادامه یک فرصت ایده‌آل برای گل دوم را هم داشت اما ضربه پنالتی پاتریک بامفورد از سوی سنگربان نیوکاسل مهار شد.

در ادامه بازهم داور نقطه پنالتی را نشان داد و این بار کالوم ویلسون در دقیقه ۳۱ نیوکاسل را به گل رساند تا کار به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۶۷ برخورد توپ با دست مدافعان لیدز کافی بود تا بازهم داور این میدان برای سومین بار نقطه پنالتی را نشان بدهد و دوباره کالوم ویلسون گلزنی کرد و نیوکاسل را پیش انداخت.

راسموس کریستنستن در دقیقه ۷۱ لیدز را به حضور در لیگ برتر امیدوار کرد و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا بازی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. در لحظات پایانی جونیور فیرپو با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا میزبان در ۶ دقیقه وقت‌های اضافه با یک بازیکن کمتر این دیدار را دنبال کند.

با این نتیجه نیوکاسل در رده سوم و لیدز در رده هجدهم این هفته را به پایان بردند. نیوکاسل در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست و لیدز برای رهایی از سقوط تلاش می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار