اجرای ۵۰ طرح ملی و استانی برای توسعه ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان

رئیس هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان از اجرای ۵۰ طرح ملی و استانی امسال برای توسعه ورزش همگانی در این استان خبر داد.

زهرا مشهدی رئیس هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: در سال‌های اخیر اقدامات بسیار موثری توسط این هیات با همکاری هیات‌ها و ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها برای توسعه و ترویج ورزش همگانی در سیستان و بلوچستان انجام شده که نتیجه این تلاش‌ها کسب رتبه‌های برتر کشوری در ورزش همگانی استان بوده است.

وی ادامه داد: در زمان شیوع بیماری کرونا برای اجرای برنامه‌های ورزشی مشکلاتی را ایجاد کرده بود، تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کردیم و با وجود اعتبارات بسیار ناچیز هر ساله با اجرای بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ برنامه ورزش همگانی در قالب مسابقه، همایش و جشنواره توانستیم شور و نشاط را در بین خانواده‌های سیستان و بلوچستانی و در ۲۶ شهرستان استان رقم بزنیم.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی سیستان و بلوچستان سلامت، نشاط روانی و جسمی، تقویت نیروی اراده، کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از برخی بیماری‌ها را از حداقل مزایای فراگیر شدن ورزش‌های همگانی دانست و گفت:رشد سلامت و نشاط جامعه، کارآمدی ارتباطات اجتماعی و استحکام پیوند‌های عاطفی در بین اقشار مختلف مردم از دیگر کارکرد‌های ورزش‌های همگانی هست که ضرورت ترویج هرچه بیشتر آن را دوچندان کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار