تربیت مدیران انقلابی و جهادی در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گیرد

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت:در طی ۱۰ ماه گذشته با حضور در پست ریاست دانشگاه همواره تلاش مجموعه مدیریتی دانشگاه بر این بوده که خدمتگذار بسیج باشد.

اسماعیل چمنی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در حوزه‌های تربیتی، آموزشی و فرهنگی از بسیج دانشجویی حمایت کرده و می‌کند تا ماموریت‌های خود را به نحو احسن انجام دهند.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به حضور دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در جمع کاروان راهیان نور بسیج دانشجویی استان، عنوان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی سال گذشته ۱۲ میلیارد ریال برای حضور دانشجویان در اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت اختصاص داده است.

چمنی در خصوص اغتشاشات سال گذشته در کشور، اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی با کمترین چالش از مسائل اخیر کشور عبور کرد و با اقدامات به موقع و مطلوب از جمله برگزاری نشست‌های تبیینی، افرادی که به اشتباه و تحت تاثیر فضای مجازی بیگانگان درگیر این مسائل شده بودند به آغوش جامعه برگرداند.

او با بیان اینکه طبق منویات مقام معظم رهبری تربیت مدیران انقلابی و جهادی از وظایف اصلی دانشگاه‌ها است، تاکید کرد: در دانشگاه محقق اردبیلی نیز تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا منویات مقام معظم رهبری به نحو احسن محقق شود.

گفتنی است روایت گری، رونمایی از کتاب و تجلیل از خادمان راهیان نور دانشجویی سال ۱۴۰۱ استان اردبیل از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.