نجات جان کودک خردسال در اردکان

فرمانده انتظامی اردکان گفت: با تلاش ماموران کلانتری، پسربچه شش ساله که داخل یک حمام قدیمی و مخروبه سقوط کرده بود، پیدا شد و از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.

 سرهنگ اکبر شفیعی فرمانده انتظامی اردکان گفت: در حدود ساعت ۲۳ و ۴۵ شب خبری مبنی بر فقدان پسربچه‌ای شش ساله به نام روح الله در شهرستان اردکان به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس اعلام شد.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله رئیس و ماموران کلانتری احمدآباد به روستای ترک آباد مراجعه و به بررسی موضوع پرداختند و با تحقیقات اولیه و پرس و جو از والدین پسربچه مشخص شد که او به همراه خواهرش به مسجد رفته، اما تاکنون به خانه بازنگشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان اظهار داشت: با تحقیق از خواهر این پسر بچه او نیز به ماموران اعلام کرد به همراه برادرش به مسجد رفته و آخرین بار او را هنگام بازی کردن در اطراف مسجد دیده است.

شفیعی بیان کرد: ماموران پلیس جستجوی بی وفقه خود را در محل آغاز و در نهایت پس از هشت ساعت تلاش مداوم، مشاهده کردند که کودک داخل یک حمام قدیمی و مخروبه که دارای ارتفاع زیادی بود، سقوط کرده و گیر افتاده است.

او تصریح کرد: با حضور عوامل آتش نشانی، پسربچه از داخل دهانه حمام بیرون آورده و از مرگ حتمی نجات پیدا کرده و تحویل خانواده اش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار