توزیع گاز مایع و نفت سفید در استان سمنان از طریق سامانه سدف امکان‌پذیر است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود گفت: توزیع گاز مایع، نفت سفید و نفت‌گاز برای شهروندان استان سمنان تنها از طریق ثبت نام در سامانه «سدف» امکان‌پذیر است.

عبدلی با اشاره به اینکه فرآیند توزیع گاز مایع از قبل پیش‌بینی شده است، افزود: توزیع گاز مایع از سال گذشته تاکنون از طریق ثبت نام متقاضیان در سامانه درخواست فراورده‌های نفتی سامانه درخواست فراورده‌های نفتی (سدف) انجام شده است.

وی با بیان اینکه وزارت نفت شرکت‌های تابعه از جمله شرکت پخش فرآورده‌های نفتی را موظف به توزیع گاز مایع، نفت سفید و نفت گاز کرده است، ابراز کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به مصرف کنندگانی که امکان دسترسی به شبکه سراسری گاز طبیعی ندارند، با در نظر گرفتن مقاطعی از سال و تشخیص وزارت نفت، از طریق سامانه «سدف» سوخت‌رسانی می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ادامه داد: سهمیه ماهانه هر متقاضی به کارت بانکی که در موقع ثبت نام به سامانه معرفی شده اختصاص می‌یابد و هزینه سیلندر گاز مایع از آن کسر می‌شود.

عبدلی با اشاره به اینکه تمام مصرف کنندگان جزء و عمده باید در این سامانه برای دوره‌های یکماهه سهمیه خود را تعریف کنند، بیان کرد: برداشت و توزیع الکترونیکی سوخت مورد نیاز متقاضیان در استان سمنان از طریق این سامانه در حال افزایش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.