انعقاد ۱۳ قرار داد و توافق نامه در شرکت نفت

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از انعقاد ۱۳ قرار داد و توافق‌ نامه خبر داد.



علیرضا دانشی گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی فرصت بسیار خوبی برای نمایش آخرین دستاورد‌ها و ارائه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است.

او می‌گوید: شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نمایشگاه ۱۳قرار داد، توافق نامه و تفاهم‌نامه همکاری با بخش‌های مختلف امضا خواهد کرد.

به گفته او همزمان با بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب ۵ توافق نامه را با وزارت دفاع در حوزه‌های ساخت، تعمیر و تامین تجهیزات و ماشین آلات به امضا خواهد رساند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در این نمایشگاه همچنین ۵ قرارداد خرید مدیریت تدارک و امور کالا به منظور خرید حدود ۴۰ قلم کالا مشتمل بر ۱۲۰۰ عدد به امضا می‌رسد.

دانشی گفت: در این نمایشگاه همچنین ۳قرارداد تولید بار اول میان مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت‌های تولید کننده به امضا خواهد رسید.

این مقام مسئول می گوید: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این نمایشگاه یک رونمایی از نرم‌افزار تخصصی و همچنین با جهاد دانشگاهی تفاهم نامه همکاری امضا خواهد کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۶:۵۷ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
شرکت نفت چرا گازهای همراه را پس از دهها سال سوزاندن هنوز جمع آوری نکرده و همچنان به سوزاندن نفت‌های گودال و فلزها ادامه میدهد و به مسولیت اجتماعی خود که ساخت نیروگاه‌های پاک بادی و برقی و نوسازی ناوگان عمومی شهرهای خوزستان به ناوگان پاک برقی و گازسوز و خرید و کمک به شهرداری‌ها نمیکند
شرکت نفت می‌باید پیش قدم و پیشگام و پیشتاز در کارهای اجتماعی و عامالمنفعه برای استان و شهرهای استان و پاکی هوای شهرها و شهروندان استانی شود که خود از مهمترین آلوده کنندگان آن است
دیگر شرکتهای خوزستان همچون نیشکرها و فولادها و پتروشیمی ها و کربن سازی و دیگر شرکتها هم مسولیت اجتماعی دارند که نقش مثبتی هم بجای اینهمه آلوده کردن هوای استان بازی کنند
آخرین اخبار