امام جمعه آبادان:

دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در فروپاشی خانواده ایرانی دارد

امام جمعه آبادان با تبریک فرا رسیدن روز دختر گفت: زن و دختر جایگاه ویژه‌ای در اسلام دارند که دشمن با تهاجم فرهنگی سعی در فروپاشی خانواده اسلامی دارد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان گفت: نسل جوان بخصوص دختران ایرانی در آماج جنگ نرم و فرهنگی دشمن قرار دارند و دشمن با تشکیل شبکه‌های ابتذال سعی در فروپاشی خانواده ایرانی دارد.

وی اظهار داشت: جایگاه زن و دختر در دین اسلام بسیار با ارزش است و غربی‌ها با نشانه رفتن این مهم قصد بی‌ارزش کردن این جایگاه را دارد.

خطیب جمعه آبادان در ادامه خواستار مدیریت مصرف انرژی در تابستان شد و گفت: با فرا رسیدن فصل گرما مردم، مسوولان و شرکت‌های صنعتی سعی در مدیریت مصرف انرژی داشته باشند تا شاهد خاموشی نباشیم.

حجت‌الاسلام غبیشاوی بیان کرد: با همکاری مردم طی سال‌های اخیر خاموشی در سطح استان خوزستان بسیار کاهش یافته و قطعا امسال نیز با همراهی آنان خاموشی‌ها کاهش بیشتری خواهد یافت.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به سالروز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر کار خدا بود، زیرا دست خدا به همراه رزمندگان اسلام بود.

خطیب جمعه آبادان گفت: دشمن بعثی با تمام تجهیزات جنگی ترس در دل داشت و تسلیم جوانان ایران شد.

وی در ادامه ضمن تبریک ماندن تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: مجموعه باشگاه صنعت‌نفت و بازیکنان این تیم در هفته‌های پایانی تمام توان خود را گذاشتند تا دل مردم شهر شاد شود.

وی گفت: این تیم برای فصل آینده نیاز به حمایت بیشتر دارد تا در کسب نتایج شرایط بهتری داشته باشد.

بر اساس این گزارش، دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و نفت آبادان از هفته سی‌ام و آخر لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر پنج شنبه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در استادیوم شهید سلیمانی سیرجان برگزار و با برتری یک بر صفر صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.