کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی در پالایشگاه کرمانشاه

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از انعقاد تفاهمنامه بین پالایشگاه کرمانشاه و یک شرکت دانش بنیان داخلی با هدف کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی خبر داد .

محمدرضا امامی‌نیا مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه از انعقاد تفاهمنامه بین پالایشگاه کرمانشاه و یک شرکت دانش بنیان داخلی با هدف کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی خبر داد و گفت : این تفاهم‌نامه همکاری در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی منعقد شد.

محمدرضا امامی‌نیا افزود: در حاشیه بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی و با حضور مهندس «جلیل سالاری» معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی ما بین شرکت پالایش نفت کرمانشاه و شرکت دانش بنیان آذرانرژی تبریز منعقد شد.

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه همکاری مشترک در راستای اجرای طرحی به منظور کاهش گوگرد نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه منعقد شده است.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه ادامه داد: قطعا با اجرای این طرح، ضمن تولید محصول با کیفیت‌تر در پالایشگاه کرمانشاه، به سودآوری این مجموعه تولیدی نیز کمک قابل توجهی خواهد شد.

امامی‌نیا خاطرنشان کرد: از زمان روی کار آمدن مدیریت بخش خصوصی در شرکت پالایش نفت کرمانشاه تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی در راستای ارتقاء کیفی محصولات تولیدی به مرحله اجرا درآمده و در مجموع نگاه مدیریت این شرکت، توسعه و ارتقاء همه جانبه پالایشگاه کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: اکنون روزانه بیش از ۲۰ هزار بشکه انواع فرآورده‌های نفتی در پالایشگاه نفت کرمانشاه تولید می‌شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
احداث کارخانه تصفیه مازوت با سرمایه بخش خصوصی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۹ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
امیدوارم این طرح گوگرد زدایی مازوت در پالایشگاه امام خمینی شازند اجرا شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
عالیه