برگزاری ۱۶۰ برنامه همزمان با دهه کرامت در خراسان شمالی

دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت دهه کرامت خراسان شمالی گفت: ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی و هنری در دهه کرامت با محوریت مساجد در استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حبیب ا... پاکدامن گفت: برگزاری جشن روز دختر و تکریم دختران نخبه و فعال در مساجد با عناوین مختلف یکی از برنامه‌ها اصلی این ایام در خراسان شمالی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان جشن محوری دهه کرامت و تجمع عمومی و اجرای همگانی سرود "سلام فرمانده" با حضور ابوذر روحی خواننده این سرود در بجنورد را یکی از برنامه‌های اصلی ستاد دهه کرامت عنوان کرد.

او گفت: تلاش می‌کنیم تا جشن‌های رضوی با محوریت مردم برگزار شود و رنگ و بوی مردمی داشته باشد.

حجت الاسلام پاکدامن گفت: استقبال و میزبانی از خدام آستان قدس رضوی توسط اهالی مسجد را دیگر برنامه محوری ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان است؛ این برنامه از چهارم تا دهم خردادماه با میزبانی از گروه پنج نفره از خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

برگزاری جشنواره "هنر دخت" در اسفراین، گردهمایی و جشن روز دختر در بجنورد با عنوان "دختر ایران" با هدف جریان سازی تبلیغی، امیدآفرینی و ایجاد موجی از نشاط و وحدت در میان دختران، همچنین معرفی دختران نمونه و موفق هر شهرستان درزمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و تجلیل از آن‌ها در نماز جمعه از مهمترین این برنامه‌ها است.

دهه کرامت از ۳۱ اردیبهشت ماه و اولین روز از ماه ذی القعده که مصادف با میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۱۰ خرداد و مصادف با ۱۱ ذی القعده، سالروز ولادت نور بی پایان طوس حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.