بیانیه والنسیا: با توهین کنندگان به وینیسیوس برخورد خواهد شد

باشگاه والنسیا در حال بررسی اتفاقات بازی با رئال مادرید برای شناسایی افرادی است که به وینیسیوس جونیور توهین کردند.

رئال مادرید در شرایطی با نتیجه ۱-۰ به والنسیا باخت که هواداران تیم میزبان در کنار تشویق تیم خودی بخش قابل توجهی از انرژی خود را صرف اذیت کردن وینیسیوس جونیور کردند؛ ستاره برزیلی رئال در همین حین از کوره در رفته و به دلیل سیلی زدن به بازیکن حریف کارت قرمز را به جان خرید.

در پایان بازی انتقاد شدید اعضای تیم رئال مادرید از جو ورزشگاه مستایا را شاهد بودیم؛ جایی که هواداران میزبان از همان شروع مسابقه شعار و فحاشی‌های خود علیه وینی را شروع کرده بودند.

باشگاه والنسیا بعد از پایان بازی و در حالی که هجمه شدیدی از سمت جامعه ورزش علیه خود احساس می‌کرد طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام هواداران خاطی از شروع تحقیقات در مورد حادثه خبر داد. این باشگاه همچنان تاکید کرد که هر نوع فحاشی و توهین در فوتبال را محکوم می‌کند.

وینیسیوس جونیور در اواخر نیمه دوم در حالی که از شعار‌ها کلافه شده بود به سمت ریکاردو دی بورگوس رفت تا از او بخواهد کار را متوقف کند. ستاره رئال همچنان با دست افرادی را نشان می‌داد که شروع کننده تشنج روی سکو‌ها بودند. داور، اما نسبت به این موضوع کاملا بی تفاوت بود. باشگاه والنسیا، اما در بیانیه خود تاکید کرد که تحقیقات برای شناسایی افراد متخلف شروع شده و به زودی با این افراد برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار