تامین امنیت امتحانات نهایی در کرمانشاه

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت : برای تامین امنیت امتحانات نهایی در کرمانشاه جدی هستیم.

نیکزاد محمودی رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به جدیت آموزش و پرورش برای تامین امنیت برگزاری امتحانات نهایی در حوزه‌های امتحانی استان، گفت : از آنجایی که داوطلبان ملزم به حضور در حوزه‌های امتحانات نهایی در ساعت ۷:۴۵ دقیقه هستند و رمز سوالات هم در ساعت ۷:۵۵ باز شده و فرآیند تکثیر سوالات انجام می‌شود، لذا امکان لو رفتن سوالات امتحانی تا زمانی که برگه‌ها به دست دانش‌آموزان می‌رسد، عملا وجود ندارد.

محمودی با بیان اینکه به منظور تامین امنیت برگزاری امتحانات نهایی تمامی حوزه‌های امتحانات نهایی استان کرمانشاه را به راکت موبایل‌یاب مجهز کرده‌ایم، گفت: داوطلبان به منظور شرکت در جلسه امتحانات نهایی مورد بازدید بدنی قرار می‌گیرند تا امکان تقلب از سوی آن‌ها وجود نداشته باشد.

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانات نهایی به دستگاه‌های سیگنال یاب، گفت: تعدادی دستگاه سیگنال یاب خریداری کرده و تعدادی هم از دانشگاه‌ها به امانت گرفته ایم تا تمامی حوزه‌های امتحانات نهایی را به دستگاه‌های سیگنال یاب مجهز کنیم.

محمودی با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی در ۱۸۲ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه، گفت: خرداد امسال ۲۴ هزار و ۷۳۰ نفر در استان کرمانشاه داوطلب شرکت در امتحانات نهایی شده اند که ۱۶ هزار نفر آنان دانش آموزان کلاس دوازدهمی و بقیه داوطلبان آزاد و متقاضیان ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی هستند  .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.