مجازات سنگین در انتظار اخلالگران بازار مرغ/ جریمه میلیاردی برای قاچاقچی استخراج کننده ارز دیجیتال

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از مجازات و جریمه برای متخلفان خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از محکومیت متخلفان و جریمه نقدی آن‌ها خبر داد.

مجازات سنگین در انتظار اخلالگران بازار مرغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از تشدید نظارت‌ها و اعمال مجازات سنگین برای اخلالگران بازار مرغ خبر داد.

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس با اشاره به تشدید و تداوم نظارت‌ها بر بازار مرغ و اعمال مجازات سنگین برای اخلالگران بازار مرغ، اظهار کرد: گشت مشترک از ۴ کشتارگاه مرغ، برای تنظیم بازار و ثبات قیمت مرغ استان، اجرا شد.

او اضافه کرد: پرونده تخلف گرانفروشی و قطعه فروشی این ۴ کشتارگاه، در دست بررسی است و در صورت ارائه نکردن اسناد و مدارک لازم، متخلفان محکوم می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس با اشاره به تداوم نظارت‌ها تا رسیدن بازار مرغ به ثبات قیمت، افزود: بخش‌های مختلف بازار مرغ، از کشتارگاه تا مصرف در همه شهرستان‌های استان بررسی خواهد شد.

جریمه میلیاردی برای قاچاقچی استخراج کننده ارز دیجیتال

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس از محکومیت ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی ماینر خبر داد. 

غلامرضا سالاری مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس اظهار کرد: پرونده نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال از جمله ماینر، کارت گرافیک، مادربرد و پاور در شعبه بدوی رسیدگی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون بررسی و تخلف قاچاق این متهم ثابت شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس ادامه داد: پس از بررسی‌های این شعبه، علاوه بر ضبط کالا‌های توقیفی، متهم پرونده ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال نیز، محکوم شد.
سالاری ارزش کالا‌های مکشوفه را ۷۱۷ میلیون و ۶۲۸ هزار ریال دانست و افزود: نیروی انتظامی شهرستان کازرون این تجهیزات را از منزل مسکونی متهم کشف و پرونده تخلف را به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار