اجرای هزار و ۴۳۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر،‌ اجرای هزار و ۴۳۰ برنامه به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری تدوین شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس گفت: همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر اجرای هزار و ۴۳۰ عنوان برنامه مرتبط با دوران دفاع‌مقدس در این استان تدوین شده است.

سرهنگ پاسدار منوچهر ذوالفقاری تاکید کرد: این برنامه‌ها در ۷۳ فعالیت محوری تعریف شده‌اند و اجرای برنامه‌های سالروز آزادسازی خرمشهر در چهارمحال و بختیاری در هفت بخش هنری، تبلیغاتی و رسانه‌ای، شعر و خاطره، کتاب، همایش و یادواره، نشست‌های تخصصی، فیلم و تئاتر و عمرانی است.

وی افزود: برگزاری آیین نکوداشت خانواده شهداء و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، صبحگاه مشترک، یادواره‌های شهداء به‌صورت شهرستانی، تجلیل از خانواده شهداء، اردو‌های جهادی، عطرافشانی گلزار شهداء، برپایی نمایشگاه عکس، شب خاطره و روایت‎‌گری، نشست‌های تبیینی و رونمایی از ۱۱ عنوان کتاب با موضوع دفاع‌مقدس از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

ذوالفقاری فتح خرمشهر را نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران اعلام و تصریح کرد: هم‌اکنون دشمن در تمامی عرصه‌ها برای یأس و نااُمیدی مردم ایران فعالیت می‌کند و در این راستا تنها راه مقابله با دشمن بهره‌گیری از تجربه‌های دوران دفاع‌مقدس و شنیدن پیام شهیدان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار