بهره مندی مدیران کاروان‌های حج از فرصت مغتنم هدایت

مدیران کاروان‌های حج از فرصت مغتنم هدایت در مراسم حج بهره‌مند شوند.

نماینده، ولی فقیه در استان  و امام جمعه اصفهان در دیدارمدیران سازمان حج و زیارت دراستان گفت: حجاج وخادمان حج باید مراقب خودسازی خود باشند و شیوه زندگی و رفتاری هر حاجی پس از حج باید متفاوت و متمایز از دوران قبل از رفتن به این موسم باشد.


آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با اشاره به توفیقات و برکات متعدد مدیر کاروان حج افزود: یکی از رسالت‌های مدیران کاروان، هدایت افراد بوده و شایسته است از این فرصت مغتنم بهره ببرند.


در ابتدای این دیدار حجت الاسلام مهدی گرجی، مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان اصفهان با اشاره به به تبیین و تشریح سیاست‌ها و اقدامات این اداره درعرصه خدمات دهی به زائران در قالب کاروان‌های زیارتی عتبات و حج تمتع گفت: امسال عملکرد قابل قبولی در ایام اربعین حسینی با ساماندهی موکب‌ها صورت گرفت و رضایت نسبت خوبی در بین زائران حسینی برقرار شد.


مدیر کل حج و زیارت استان اصفهان هم گفت: برای اعزام امسال حجاج استان به سرزمین‌های وحی، از اواخر سال گذشته تاکنون روند ثبت نام‌ها شروع شده که ۷۳۹۰ نفر زائر در قالب ۵۱ کاروان از استان اصفهان برای مراسم حج امسال ثبت نام شده اند.


حجت الاسلام اژدری افزود: مدیران انقلابی و تلاشگرکاوران‌ها از شاخصه‌های اداره کل حج و زیارت استان است که خدمت همه جانبه به زائران و حجاج را در راس برنامه‌های خود قرار داده اند، و حضور یک دستیار بانو در هر کاروان حج با توجه به حجم گسترده حضور بانوان در کاوران‌های زیارتی از ضروریات است، همچنین تقویت تیم‌های پزشکی حاضر در کاروان‌ها با توجه به حضور افراد سالمند ثبت نامی امسال دیگر موضوع پیش رو است.


وی گفت: اولین کاوران از استان اصفهان در تاریخ هشتم خرداد به سرزمین‌های وحی اعزام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار