واگذاری زمین برای احداث ۷۶ واحد ویلایی در شهرستان گرمی

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از واگذاری زمین برای احداث ۷۶ واحد ویلایی در شهرک ولیعصر شهرستان گرمی خبر داد.

محبوب حیدری در بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی حوزه شهرستان گرمی گفت: از کل ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان گرمی به تعداد ۳ هزارو ۴۷ نفر پس از بررسی‌های بعمل آمده ۸۴۶ نفر متقاضی تایید نهایی شده اند.

او به واگذاری زمین برای احداث ۷۶ واحد ویلایی در شهرک ولیعصر شهر گرمی اشاره و بیان داشت: ۲۱۹ نفر متقاضی این طرح تخصیص پروژه انجام شده و ۱۲۵ نفر نیز واریز وجه آورده بالای ۴۰۰ میلیون ریال داشته اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۷۳ قطعه ۴ واحدی در این شهرستان به بنیاد مسکن واگذار شده که از این تعداد تاکنون ۱۶ قطعه به تعداد ۶۴ واحد به متقاضیان طی ۲ مرحله قرعه کشی در قالب گروه ساخت انجام گردیده است.

حیدری به بازنگری طرح جامع شهر گرمی که در حال تکمیل بوده اشاره کرد و افزود: طرح تفصیلی شهر گرمی به زودی عقد قرارداد خواهد شد.

او ادامه داد: پروژه احداث باند دوم انگوت به محور مشکین شهر – پارس آباد از جمله محور‌های مهم ارتباط دهنده شهر تازه کند انگوت به سمت پارس آباد – مشکین شهر می‌باشد که در سنوات گذشته با مشخصات راه فرعی احداث شده بود.

حیدری تسریع عملیات اجرایی احداث باند دوم گرمی – اردبیل با افزایش ماشین آلات را به پیمانکار پروژه تاکید و اظهار کرد: در اغلب طول مسیر با هدف شانه سازی و اصلاح مشخصات هندسی محور مذکور، منجر به ایمنی سفر و کاهش آمار تصادفات خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.