سپاه همیشه و در همه حال در کنار مردم است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سپاه و بسیج همیشه و در همه حال در کنار مردم است.

سردار غلامحسین محمدی اصل با بیان اینکه سپاه و بسیج همیشه و در همه حال در کنار مردم بوده و خواهد بود، گفت: مجموعه عظیم سپاه و بسیج خود را خادم ملت بزرگ ایران می‌دانند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل می گوید: سپاه و بسیج بدون منت به مردم خدمت می‌کنند و به این خادمی افتخار می‌کنند، چرا که رضای خدا در رضایت مردم است.

او با اشاره به خدمات سپاه و بسیج گفت: این مجموعه ولایی پس از جنگ تحمیلی به پادگان‌ها بازنگشت بلکه تمام تلاش خود را معطوف خدمت به مردم و توسعه کشور کرد که نمونه بارز این اقدامات حضور بسیجان در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، آبرسانی به مناطق محروم و مبارزه با ویروس کرونا بود.

سردار غلامحسین محمدی اصل می گوید: سپاه و بسیجیان مردم‌داری، مردم‌یاری و مردم‌نوازی را وظیفه خود می‌دانند چرا که ملت ایران در تمامی صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور داشته و شایسته بهترین‌ها هستند.

او با تبریک فرا رسیدن سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ گفت: ۲۲۰ رزمنده از استان اردبیل در عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر حضور داشتند که ۸۵ نفر از جوانان غیرتمند این دیار در این عملیات به درجه رفیع شهادت نائل شدند و ۱۲۸ رزمنده نیز مجروح و جانباز شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.